Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Россолов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Горбачов П. Ф. 
Аналітична оцінка мінімальних та максимальних витрат часу пасажирів на зупинці міського маршруту [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, О. В. Макарічев, О. В. Россолов, Є. В. Любий, В. М. Чижик // Автомобильный транспорт. - 2013. - Вып. 32. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2013_32_14
Наведено постановку задачі визначення середнього часу очікування пасажирів транспортних засобів на міських зупинках та результати аналітичного моделювання цієї величини при невідомому пасажирам розкладі руху та двох варіантах організації роботи рухомого складу на маршруті.
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.476 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Россолов О. В. 
Моделювання попиту на послуги міського пасажирського транспорту при проведенні масових заходів у містах [Електронний ресурс] / О. В. Россолов, Є. В. Любий, В. Ю. Король, О. С. Левченко // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2013. - № 3(3). - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2013_3(3)__7
Надано новий підхід до моделювання матриці пасажирських кореспонденцій під час проведення масових заходів у містах. Запропоновано формалізувати попит на послуги міського пасажирського транспорту як багатошаровий, що складається зі звичайних пересувань і пересувань, що обумовлені проведенням культурних заходів. Наведено результати аналізу зростання рівня навантаження на маршрутну мережу міста під час проведення масових заходів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.673 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Горбачов П. Ф. 
Попит на послуги міського пасажирського транспорту при проведенні масових заходів [Електронний ресурс] / П. Ф. Горбачов, І. С. Наглюк, О. В. Россолов, В. Ю. Король // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2015. - Вип. 123. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_tech_2015_123_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 993.76 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Россолов О. В. 
Оцінка атрибутів вибору каналу доставки кінцевими споживачами в рамках логістики останньої милі [Електронний ресурс] / О. В. Россолов // Нові матеріали і технології в металургії та машинобудуванні. - 2020. - № 1. - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nmt_2020_1_13
Мета роботи - визначення латентного попиту на користування поштоматами кінцевими споживачами шляхом визначення детермінант вибору каналу доставки в рамках електронної комерції. В дослідженні застосовано процедуру збору даних за методом заявлених переваг та методологію максимізації випадкової корисності при розробці моделей дискретного вибору. В якості альтернативних каналів доставки товарів кінцевим споживачам розглядалась адресна доставка та доставка на почтове відділення. На основі цього розроблено біноміальну логіт модель дискретного вибору каналу доставки товарів кінцевим споживачам. Методом максимізації функції максимальної правдоподібності отримано статистичні оцінки атрибутів вибору каналу доставки, які представлено соціально-демографічною, економічною та просторовою групами. Встановлено, що соціально-демографічні, економічні та просторові групи атрибутів відіграють важливу роль в детермінації поведінки кінцевих споживачів при виборі каналу доставки товарів, які було придбано в Інтернет магазинах. У якості статистично значимих атрибутів латентного попиту на користування поштоматами є розмір родини, місячний дохід однієї особи, тип зайнятості "повна зайнятість", "студент" та посада "менеджер чи керівник", "робітник середньої ланки", вартість доставки та піша доступність поштового відділення. Вперше запропоновано для умов економіки, що розвивається, визначати детермінанти вибору каналу доставки на основі теорії максимізації випадкової корисності. Вперше встановлено вплив соціально-демографічних, економічних та просторових атрибутів на вибір каналу доставки товарів, що придбано в Інтернет магазинах, кінцевими споживачами. Встановлено атрибути вибору каналу доставки для товарів з групи електроніка, побутова електроніка, парфумерія, одяг, дитячі товари та взуття, які можна використовувати для прогнозу матеріального потоку в рамках логістики останньої милі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 583.859 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Россолов О. В. 
Оцінка сценаріїв сталого розвитку транспортних систем міст з автомобіле-орієнтованою мобільністю [Електронний ресурс] / О. В. Россолов, С. Е. Лифенко // Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. - 2021. - Вип. 4. - С. 221-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkntu_2021_4_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.154 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського